BEQUES DE ROTACIÓ EXTERNA
Termini: 31/05/2025
Dotació: 1500
Objectiu
Recolzar a residents que facin la seva rotació fora de les Illes Balears dels programes de MEDICINA, INFERMERIA, BIOLOGIA, FARMÀCIA, QUÍMICA i PSICOLOGIA
Bases
- S’hi podran presentar tots els residents dels esmentats programes de formació dels dos darrers anys de l’especialitat, que siguin socis de Hi podran participar tots els socis de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de les Illes Balears, i que estiguin fent la residència a algun centre hospitalari de les Illes Balears.
- Les beques es concediran per a estades d’un mínim de dos mesos a centres de prestigi reconegut, durant el període de rotació lliure del programa de formació, que s’haurà de dur a terme entre els mesos de gener i desembre del 2026.
- Es concediran anualment 2 beques, amb una dotació de 1.500 euros cada una, segons la durada i el programa de formació presentat. La concessió d’aquesta beca es incompatible amb haver rebut una altra beca per a la mateixa rotació.
- Amb la concessió de la beca s’atorgarà també un any de quota de soci a l’Acadèmia.
- Per optar a una de les beques, el sol·licitant haurà d’enviar a l’Acadèmia, com a màxim el dia 31 de maig de 2025, els documents següents; Currículum Vitae, Autorització de la Comissió de Docència, Acceptació del centre on es farà l’estada, Breu Memòria on s'expliquin els objectius de formació o investigació que el resident vol assolir a l’esmentat centre, Període de rotació lliure seleccionat (mesos de l’any). S’ha d’enviar un exemplar de cada document per correu electrònic a l’adreça ambalear@academia.cat
- El jurat estarà format per membres de la Junta Permanent de l’Acadèmia Mèdica Balear. La decisió del jurat serà inapel·lable.
- El jurat valorarà per a l’adjudicació, el currículum del resident, així com la qualitat investigadora i docent del centre seleccionat, i els objectius de formació o investigació especificats.
- Serà de caràcter obligatori l’assistència a la Cerimònia de Lliurament de les beques, que tindrà lloc a el 19 de juny al capvespre (hora aproximada 18:30h) a Can Tàpara (Palma). En cas d’impossibilitat d’assistir-hi personalment es tendrà que delegar en un familiar o en un company de Residència.
- La presentació d’una sol·licitud implica l’acceptació d’aquestes bases.