Comunicat de la SC d’Obstetricia i Ginecologia en resposta als fets violents, contra treballadors de l’Hospital Mútua de Terrassa

Sala de premsa
27/06/2024

Comunicat de la Societat Catalana d’Obstetrícia i Ginecologia (SCOG), en resposta als fets violents que es van produir ahir dimecres  al Consorci Sanitari de Terrassa:

Barcelona 27 juny 2024. “La Junta de la Societat Catalana d’Obstetrícia i Ginecologia (SCOG), de l’Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya, condemna de manera enèrgica i rotunda l’agressió que es va produir ahir al personal i les instal·lacions de l’àrea obstètrica del Consorci Sanitari de Terrassa. També expressem la nostra solidaritat i el nostre suport als seus professionals, els quals treballen amb el màxim rigor i no mereixen els actes de violència injustificable que han patit ni les conseqüències que se’n derivaran. Alhora, demanem que es revisin els protocols de seguretat del personal sanitari”.